5 Ocak 2011 Çarşamba

3. Dişimiz De Geliyor.

Bizim kuşun üçüncü dişi çıkıyor. Alttan. Ben üsttekileri takip ederken, çıktı çıkacak, ne zaman gelecek, nerde kaldı bunlar derken, bugün bir baktım alttan üçüncü dişimiz patlamış. Bizim kız sırayı bozdu bakalım... Ama ben hala üst dişleri bekliyorum. Eli kulağında çıktı çıkacak(lar).
Bağımsızlığını da ilan ediyor artık hanımefendi. Önceden ben olmadan odadan çıkmazdı, peşimden gelirdi sadece. Artık pıtı pıtı pıtı odadan çıkıp evi turluyor. Aralık olan kapıları da açabiliyor. Onu odada tutmanın tek yolu kapıyı yamamen kapatmak yani.
Çekmeceler de açılmaya başladı. Geçen hafta ben açıyordum çekmeceleri, o karıştırıyordu. Bu hafta hanımın bana ihtiyacı kalmadı artık. Ağır açamaz dediğim çekmeceler bile açılabiliyor artık. Güvenlik önlemi almanın zamanı gelmiştir!!!
Yeme problemimiz yok, şükür. Ne zamandır tartılmadık, umarım kilomuz da yerindedir. Tombul bir bebek değil, tombik olması benim de tercihim değil zaten. Pofuduk pofuduk çok tatlı oluyorlar ama benim gibi kilo takıntısı olan bir annenin çocuğu da tombik olmasın. Böyle diyorum da ben, ileride de böyle yerse kilo kaçınılmaz olacak. Yılbaşında eline ne verilse yemesiyle herkesi eğlendirdi zaten. Hatta 2011'e elindeki mandalinayı yerken girdi. Bütün sene yiyecek yani kızım. Çok da beklenmedik birşey değil. Aman, yesin yesin de kilo almasın :)

6 yorum:

  1. Gözünüz aydın benim kızım ilk dişlerini 11 aylık çıkarmıştı, geç kaldı diye ne üzülmüştüm..Sonra 4 diş aynı hafta çıkmıştı şok olmuştuk..Bu arada kapı açmayı da öğreniyorlar merak etme o da sınırlamıyor bir zaman sonra..:))

    YanıtlaSil
  2. maşallah minik yavru kuşa, darısı diğer dişlerinin pıtır pıtır gelmesine ;)

    YanıtlaSil
  3. Hocam siz de dişlerde yanılırsanız biz yanılınca hiç üzülmeyelim:) bizimkinde de 3.diş yolda ama ailecek çıldıracak haldeyiz uykusuzluk, huysuzluk ve başedememe durumlarından..

    YanıtlaSil
  4. Hande, bekliyorum o günleri de. Zaten hergün yeni birşeyler öğreniyor. Dün yapamadığını bugün yapıyor.
    Pembe Yastık, dediğin gibi diğerleri de pıtır pıtır gelir inşallah dertsiz tasasız.
    Deli Anne, vallahi okulda ne öğretirlerse o. Genellikle bu sırayla çıkar diye öğretiyorlar ama o sıraya uyanı rastlamadım ben henüz. kime göre yaptılar o sırayı merak ettim şimdi. :)

    YanıtlaSil
  5. bu muhteşem fotoları görünce ne kadar uzun zamandır uğramadığımı farkettim.
    Ve çok üzüldüm:(
    daha sık geleceğim
    zira Begümcük (maşallah) çok hızlı büyüyor :)

    YanıtlaSil
  6. vallahi öyle. çok hızlı büyüyorlar. üzücü mü sevindirici mi bilemedim...

    YanıtlaSil