31 Mart 2011 Perşembe

Bol Resim

Resimsiz bir posttan sora bol resimli bir post lazım. :)
'Evde kimse yok. Begüm de uyudu. Ohh, ne rahat! ' diyerek sallana oyalana  bilgisayarda işlerimi halletmeye çalışırken, pat, Begüm uyandı. Ben de oyalanmadan hemen halletmeye karar verdim. Verdim ama daha resimleri yükleyemeden Begüm uyandı. Şu anda bir yandan kuzuyu zaptedip bir yandan yazıyorum, daha doğrusu yazaya çalışıyorum.


Kutlamadan önce doktor ziyaretine gittiğimiz için Begüm'ün karnı açtı. O yüzden pastadan önceki fotolar açlıktan dolayı ağlamaklı ve huysuz, pastadan sonrakiler mutlu. 
Ve mutlu son.. Begüm yiyecek birşeylere ulaştı...

Pastayı kestik sıra geldi yemeye...


                                     


Güzel güzel yerken, birden anneanne olaya el attı... 'Pasta öyle yenmez böyle yenir.' dedi ve sonuç:
'Aaaa, naptın anneanne?' fotosu:
'Sana kızsam mı, kızmasam mı bilemedim anneanne!' fotosu:
Birkaç fotoğraf daha ekleyecektim ama yeter bu kadar fotoğraf dedi sanıyorum blog. yeni fotoğraf yüklemiyor. O zaman bir sonraki posttan devam edelim :)

3 yorum:

  1. Yeni yaşı güzellikler getirsin bu minik kelebeğe...resimler harika..maşallah

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı çıkmış mini kuş..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil