12 Nisan 2012 Perşembe

Kısa kısa...

Uzun zaman yazmayınca yazmakta zorlanıyorum. Ama kısa aralıklarla da yazamıyorum. N'olcak benim bu blog işi bilmem.
Son yazdığımdan beri baya bir değişiklik oldu. 
Begüm'ün doğum gününü kutladık aile arasında. Anneanne-dede-teyze de geldi. Sonra biz onlarla gittik Afyon'a. 
Begüm'ün üzerine süt dökmek suretiyle bozduğu bilgisayarımızın yerine yenisini aldık.(Ama hala yedek olarak elimize geçen bilgisayarı kullanıyoruz, kıyamıyoruz. :) ) 
Sonraa en büyük olay: Begüm emmeyi bıraktı. 
Bütün ayrıntılar için ayrı postlar yayınlayacağım. Bu sadece giriş :) Zamanını kestiremiyorum tabi. Ama en kısa zamanda... :)


Bu arada Begüm kendine sevgili yaptı. Yeni yavuklusuyla objektiflere böyle yakalandı. :)




2 yorum:

  1. resim süper olmuş :)tatlı Begüm'e sağlıklı,mutlu nice yaşlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil