26 Haziran 2012 Salı

Nerelerdeyiz??

Dört bes gündür yazliktayiz. Buralar serin olur diye geldik ama yanıldık. Kavurucu sıcaklar burayı da etkisi altına almış. Bugün biraz daha iyi hava. Sıcakta Begum'u oyalamak daha mı zor, daha kolay bilemedim. Denize girme imkanımız daha fazla aslında ama girebileceğimiz saat maalesef kısıtlı. Genellikle aksam üstünü tercih ediyoruz. Girince çıkmak istemiyor zaten. Yüzme öğrenmeye de adım adım yaklaşıyor Begüm. Gecen sene aldığımız simiti takmasına kolluk almıştık, bayıla bayıla takmişti. Bu sene kolluksuz takılmak istiyor hanim. Zorla koltuğu taktığımızda da devamlı ayakları çırpmak suretiyle ilerleyebiliyor. Aramızda da söyle diyaloglar geçiyor:
- Annecim kolluklarini tak.
- Kolluga gerek yok!
- !!???

Veya:

- Anne sen biraz git, ben sana geleyim!
- Tamam annecim..
(Anne bir iki adım uzaklaşır cabuk gelsin hevesi kırılmasın diye, ama :)
- Anne sen biraz daha git ben sana geleyim!
- İyi tamam, gittim, hadi gel.

Deniz dısında geçirdiğimiz saatlerde de Begum'u oyalayabilmek için evi buraya taşıdım desem yalan olmayacak. Aslında kendi çapımda haftalık plan yapmıştım. Bir gün su aktivitesi, bir gün resim falan gibi. Ama Begum'ü oyalabilmek için bütün haftaya dağıttığım aktiviteleri aynı gün yapmak zorunda kalabiliyoruz. Yani bugün öyle oldu en azından.
Planları uygulama konusunda pek başarılı oldugumu soyleyemeyecegim, ama bakalım belki bu tutar. :)

2 yorum:

  1. gözlüğüne bayıldım begüm ama sen ondan daha güzelsin:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiz :) Begüm de bayılıyor gözlüğüne, Başlarda gözünden çıkarmıyordu. Neyse ki artık o kadar takmıyor :)

    YanıtlaSil