18 Ağustos 2010 Çarşamba

Yatcas, kalkcas, yatcas, kalkcas...

Düne gece yine uzun gecelerden biri oldu. Ben yattıktan 30-45 dakika sonera Begüm uyandı. normalde ik uyumasından sonra 4 saat uyurdu. Bu sefer 3 saat uyudu. Sonra da 1-1,5 saatte bir uyandı. Emzirip yatırdıktan sonra nasıl yattıysam artık, Begüm'ü emzirirken uyyakaldım diye telaşla uyandım birkaç kez, baktım  Begüm yatağında.. Sabah da kesin kararımı verdim. Yarın başlıyoruz 'yatır-kaldır'a.. Zaten ne zamandır aklımdaydı. Ama yine sabrımın sınırına gelmeyi bekledim.
Kaç gündür doğru dürüst uyuyamıyordum. Sabah biraz dinleneyim diye Begüm'ü babaanneye gönderdim. Babişe de söyledim 'Yarın uyku kampına giriyoruz. ' diye..
Begüm üç aylıkken falan denemiştim bir kez. Başarılı da olmuştum. Yöntemi yanlış uygulayıp sonra Begüm'ün tepkisine göre doğruyolu bulmuştum tabi. Üç aylık bebeklere yatır kaldır uygulanmıyormuş. Artık Begüm 4,5 aylık. Yatır kaldır uygulama zamanı geldi. Yorucu olacak biliyorum, hatta belki öncekinden daha fazla ugraşacağım ama sonuç güzel olacak, hem benim için için, hem Begüm için.. (yani öyle ümit ediyorum)
Deneyimlerimi yarından itibaren anlatırım.Bir uyku günlüğü de benden :)
Şimdi biraz log karıştırayım, bakayım kimler neler yapmış, neler önermiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder