23 Ağustos 2010 Pazartesi

Yattık-Kalktık 2. Gün

İlk günün gece kısmını yazmamıştım, onu yazayım sonra ikinci güne geçeyim.
Gece adeti olduğu üzere saat 2:00'da uyandı Begüm Hanım. 2:30 a kadar uyutmaya çalıştım ve başardım. Ama saat 3:00 da tekrar uyandı. Yine uyutmaya çalıştım yatırıp kaldırarak. Ağlaması devam edince aç olduğuna kanaat getirip emzirdim. Karnı doyunca sesi kesildi ama uyuması 4:15i buldu. Sonra sabaha kadar uyanamadı bir daha. Zaten sabaha da pek birşey kalmamıştı.
Gelelim ikinci güne:
  • İkinci gün sabahı anne de Begüm de yorgun olduğu için uyanma saati biraz kaydı. 7:30 da uyandık.
  • 7:40'ta emdi. Sonra aktivite zamanını geçirdik.
  • 8:40'ta yatağına yatırdım. 9:05'te uyudu.
  • 9:35'te de uyandı. Sonraki uyutma çalışmalarım başarıya ulaşmadı ve saat 11:00 olunca da emzirdim tekrar. Sonra yine aktivite zamanımızı oyunlarla değerlendirdik.
  • Uyku bastırınca 12:35'te yattı, 12:40'ta da uyudu. Yarım saat sonra uyandı. Uyutmam 20 dakikamı aldı, 14:15e kadar da uyudu.
  • 15:00'da emdi. Bu arada kaka yaptı, bezimizi değiştirdik. Aktivite zamanımızı geçirdik.
  • 17:00'de 45 dakikalık şekerlememisini yaptı.
  • 19:00'da emdi.
  • 19:30'da banyosunu yaptırdık.
  • 19:40'ta yataktaydı.20 dakika sonra yatır kaldır yapmadan uykuya daldı.
  • 22:20'de  uyku öğünü verdim.
  • Gece 2:30 da uyandı. Aç olduğunu düşünerek emzirdim.(Herhalde üşengeçliğime geldi uyutmayı düşünmedim bile:) )
  • 3:30'da uyandı yine. 'O kadar kısa sürede acıkmazsın numara yapma' diyerek uyuttum tekrar.
  • 5:30'da uyandı, Emzirdim yine.
İkinci gün de böyle geçti. İlk güne göre biraz daha uğraştırıcıydı. Uykuya daha fazla direndi, daha bölük pörçük uyudu. Uykuya bu kadar direnmesi, ikinci günün daha kolay olması gerekirken daha zor geçmesi yanlış mı uyguluyorum acaba diye dşündürdü beni. Ama yılmadım ve uygulamaya devam ettim. Eninde sonunda uyuyacak dedim, öyle de oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder