10 Ağustos 2010 Salı

Yeni cicilerimiz

İki üç hafta önce gündemimizde bebek taşıma gereçleri vardı. Daha önce 'Gitti-gidiyor'dan halka sling almıştım. Ama pek kullanamadım. Begüm ilk doğduğu aylarda Begüm'ü içine yerleştirdiğimde pek rahat görünmedi, sırtı aşırı derecede büküldü. Bilmiyorum, belki normali oydu, belki de ben yanlış yerleştirdim, yanlış kullandım. Begüm de içinde pek rahat edemedi ki mızırdanıp durdu. Biraz daha büyüyünce tekrar denedim, bu kez oturur pozisyonda. Ama yine bir süre sonra mızırdanmaya başladı. Belki biraz ısrarcı olsam o da ben de alışırdık ama benim de içime pek sinmedi. İstem dışı tek elimle devamlı destekliyordum.Ben de rahat edemedim yani.
Böylece yeni bir arayışa girdim. Mei tai slinle Damla'nın sitesinde gördüğüm Ergo baby arasında kaldım. Sonunda da Ergo baby'de karar kıldım.
Uzun zamandır almak istediğim oyun halısı vardı bir de. İnternetten araştırıp mağazanın birinde incelemiştim. Ama kapalı ürünün ellerinde olmadığını söylemişlerdi. Hazır sipariş vermişken onu da alayım bari dedim. Yanında da bir adet diş kaşıyıcı ile Fisher Price'ın Türkçe konuşan köpeğini aldım.Aldıklarımı da Begüm'den çok ben ve babası, ama en çok ben beğendim. Ne de olsa ben seçtim :)

2 yorum:

  1. ERGO KANGURUDAN MEMNUN KALDINIZ MI?BENDE ALMAYI DÜŞÜNÜYORUMDA.

    YanıtlaSil
  2. evet ben memnun kaldım. dışarıda çok uzun süre kullanmadım yani satlerce kullanmadım. en fazla 1-1,5 saat kullandım. herhangi bir ağrım falan olmadı.(genel olarak kangurulardaki sıkıntı buymuş sanırım) Daha çok evde kullandım. ev işleri falan yaparken çok işime yaradı. başlarda önde taşırken ev falan süpürmeyi denedim, sırtım için pek iyi olmadı. sonra sırtımda taşımayı akıl ettim ve rahat ettim. Bulaşık yıkadım, çamaşır serdim, evi süpürdüm. çok rahat ettim. ben bunları yaparken de begüm aık aık uyukladı sırtımda :) Güzel yani, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil