13 Ağustos 2011 Cumartesi

Bir Kitap Kurdu Yetişiyor!!

Kendi kendine uyumaya başladığından beri gece yatma rutinimizde (şimdilerde gündüz uykularından önce de) son aşama meme emerek kitap okumak. sonra da yatağa yatış faslına geçiyoruz, tabiki elinde kitapla. Yatağa yattığında da bir süre kitap okuyor. Sonra yoruluyor sanırım, kitabı bana uzatıyor. 'Sen çevir, ben bakayım.' buyuruyor. Sonra ben çaktırmadan kitabı kaldırıyorum.
Gün içinde de aynı. Elinde kitap, 'Oku!' buyuruyor. Oyuncak tercih etmiyor bu aralar.
Favorileri Tübitak Yayınları'ndan Doktorda ve Bebek Koala Kayıp oyuncak. Bir de bu aralar Aç Tırtıl katıldı aramıza. Tırtılın meyveleri yeyip geride bıraktığı deliklere parmaklarını geçirmeye bayılıyor.
İnsan da sıkılıyor tabi aynı kitabı günde elli defa okumaktan. Dergileri çıkardım ortaya. Biraz onlarla oyalanıyor. Birlikte bakıyoruz. Ben eski dergileri karıştırmış oluyorum. Begüm'e de değişik objeleri tanıtma imkanı buluyorum. İyi oluyor, güzel oluyor yani... :)
Bu kitap aşkı bitmez umarım. Yeni kitaplar sipariş ettim zaten. Bana da değişiklik olacak :)
Babayı da alıştırdım kitap okumaya. Meğer içinde ne cevher varmış Biraz sürükleyici olunca kitap bir-iki haftada bitiriveriyor. Ömründe okumadığı kitabı şu bir iki ayda okudu sanırım. Hatta bir ara devamında ne olacak merakından uyuyamıyordu. Şimdi ona da yeni kitap arayışlarındayım. Ona da sipariş ettim bir iki kitap.
Herşey iyi hoş, kızıma ve kocama kitabı sevdirdim ama asıl kitapkurdu ben okuyamıyorum. Gündüz zaten zaman olmuyor. Gece de yorgunluktan 5-10 sayfa anca okuyorum. BEN DE KİTAP OKUMAK İSTİYORUM!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder